來自愛用者 KIKI:約○○日解決口臭回到清新口氣,挑戰大成功!







「我係kiki,今年32岁,目前工作係百貨公司販賣員。」
「每次開口同客人傾偈,都覺得尷尬到想搵個地洞捐去...」
以前好羡慕同事每次傾偈都自信得大笑
我卻係一早起身就即刻感受到啖氣好不妙
同人講說話時就身會下意識地用手摀嘴巴
加上每日至少1杯咖啡,又經常外吃
成日落嚟氣味越來越複雜,打個哈欠都會畀自己嚇親...
嘗試食香口膠起咗味,但一下子壞口氣又捲土重來
壓倒我的最後一根稻草係...
有次想同老公講話佢突然唔自覺身往後閃了一下
問佢就話係因為我一開聲就聞到一股水溝味
雖然自己知口氣唔係好掂,但被閃開的瞬間真係傷人阿...
早排FACEBOOK看到一篇文世界茶品票選
其中第一名的茶品主打嘅功效就係
「可以有效調整體質由根本清新口氣」
研究了一下刀豆茶
發現網友不約而同地都推薦同一家
日本老牌大廠-雅马绮雅刀豆茶
👇 接住同大家分享我既30天體驗 👇
DAY1:貨到黎開箱囉!!!

▲夾鏈袋嘅包裝好正!!! 茶包度唔會變質

▲商品背面說明,貨真價實的日本製
打開包裝之後就散出淡淡的茶香
包裝上有註明熱煮、熱泡、凍浸都可以
實際飲起上黎冇苦澀味
喝起來有點像麦茶帶啲玄米香
DAY5:較熱氣體質有感

工作業績壓力大、每日最大嘅願望就係好好入睡
以前起身之後好易覺得熱氣
但飲咗大約一周後
覺得起床時口水干干黐立立狀況較好多
唔知係咪刀豆茶幫助調整體質的關係
但我知體質唔係一時可以較調整~
DAY7:口氣清新更有自信

以前同嚟櫃上的客講話時
都可以感受到佢哋摀嘴厭惡嘅表情
而家口氣清新了
終於可以好自信咁開口講說話
DAY15:與同事近距離岩傾都唔擔心

以前只有需要近距離與人交談
我都會先狂嚼香口膠
再戴上口罩以策安全
而家衰口氣嘅問題已經唔再係問題喇
同事們都夸我面口變好呢!
DAY23:與老公約會NG

隔了三周,好不容易拿出時間同老公拍拖
天實在太有成就感啦!
之前嫌半日嘅老公而家可以好埋身傾偈
佢終於唔再皺眉頭講D酸言酸語了
靠住刀豆茶扭轉老公嘅印象,連老公都嚇到
DAY30: 口氣清爽香噴噴,壞啖氣唔再黎

乖乖飲晒成包
每日都會固定泡壺刀豆茶帶出門
過一個月之後嘅而家開聲更加有自信
仲可以拉近人際距離覺得不可思議
最近我仲揪緊了臨櫃嘅同事們一起團購
好康道相報俾大家一起口氣清新~
刀豆茶神奇功效!
刀豆茶制造烘焙過程由專業職人手工進行,成分精選刀豆、玄米、黑豆、決明子、桑叶,比起單飲一個決明子茶、黑豆茶、玄米茶,京都雅马绮雅刀豆茶裡,五大熱門養生成分,買一送五,無農藥、無咖啡因,也做過輻射檢驗,全家大小都可放心一次過飲~

▴ 超巨大刀豆的神奇效果
▴ 日日輕鬆喝杯茶, 簡單調理
▴ 冇咖啡因,大人細路都可以飲
▴ 日本職人手工烘焙質素保證
▴ 冇輻射線、冇農藥殘留好放心
刀豆茶好評搶手係咁!

雅马绮雅「刀豆茶」來自日本京都
台灣同日本共賣出超過191万袋
可以咁熱賣的原因
主要係刀豆好效果
口碑傳開造成網絡激推


留言

  1. Rosey10:42

    最近好經常喺網絡上見到, 係咪真係有用?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己試咗都好驚艷! 只係開箱變成忠實客仔!
      真心建議試下 ~~
      https://goo.gl/hRrMKw

      刪除
  2. 阿文10:46

    我爸媽都飲緊呢個, 原來係甘犀利嘅茶

    回覆刪除
  3. 钟羽10:48

    好鍾意飲茶, 特別是日本茶最鍾意, 一定要買來飲

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係好鍾意飲茶, 現在都推薦給親朋好友!

      刪除